[vc_row][vc_column][vc_column_text]درباره فروشگاه بهجوش آریا | بهجوش |behjoosh

درباره فروشگاه بهجوش عنوان
اوج شید دپارتمان
محمد حیدری نویسنده
۴۱۰ کلمه تعداد کلمات
حدود چهار دقیقه مدت زمان مطالعه

فهرست مطالب:

مقدمه ای درباره درباره فروشگاه بهجوش آریا

صنایع بهجوش آریا چه فایده ها و مزایایی دارند؟

فهرست تصاویر:

شکل 1: درباره فروشگاه بهجوش

مقدمه ای درباره فروشگاه بهجوش آریا

این تورچ ها به جز جریان هوا و گاز های اطراف احتیاجی به خنک کننده اضافه ندارد. این تورچ ها همیشه بزرگتر و انعطاف پذیرتر از تورچ های آب خنک هستند. شما میتوانید از این محصولات برای برای کارهایی که کمتر از آمپر 250 ستند انرژی لازم دارد. یکی از فایده های کار کردن با این تورچ ها این است که لازم نیست که به یک منبع آب نزدیک باشید. همچنین جوشکاری با آب خنک از لحاظ اقتصادی بهتر است. پس وقتی خنک کننده در دسترستان نیست و به منبع آب هم دسترسی ندارید و نگران تورچ خود هستید، میتوانید از تورچ جوشکاری هوا خنک استفاده کنید.این تورچ ها یکی از محبوب ترین تورچ های جوشکاری هستند به دلیل کارایی بسیار زیادی دارند. میتوانید با مراجعه به سایت درباره فروشگاه بهجوش آریا اطلاعات کسب کنید.

کار کردن با تورچ جوشکاری هوا خنک برای فلزهای بسیار زیادی کارایی دارد. برای مثال میتوانیم به آلیاژهای فولاد و آهن و استیل، آلومینیوم، منیزیوم، مس و آلیاژهای آن، چدن، برنج، نیکل، نقره، تیتانیوم و سایر آلیاژها اشاره کنیم. مواردی که گفتیم همچنین در صنایع مختلف پتروشیمی، نظامی، دریایی، هوایی، نیروگاه های برق و هوافضا هم کابرد دارندو میتوان از آنها استفاده کرد. این قطعه ها افزون بر اینکه استحکام بسیاری دارد دوام و کیفیت بسیار زیادی هم دارد.

صنایع بهجوش آریا چه فایده ها و مزایایی دارند؟

با همکاری شرکتهای معتبر اروپایی و ایتالیایی و با استفاده از متخصصین و تجهیزات موجود در کشور موفق به تولید تورچ‌های جوشکاری MIG/MAG بر اساس استاندارد EN60974-7 گردیده است.

تورچ‌های ساخت فروشگاه صنایع بهجوش آریا ضمن رقابت با نمونه‌های اروپایی و تأیید توسط مصرف کنندگان داخلی به کشور عراق و چند کشور آسیای میانه صادر گردیده است. همچنین کلیه تورچ‌ها و تجهیزات ساخت این فروشگاه در برابر عیوب ناشی از ساخت و مونتاژ گارانتی بوده و این شرکت تأمین قطعات مصرفی و خدمات پس از فروش این تورچ‌ها را تضمین می‌نماید. در شکل 1 درباره فروشگاه بهجوش آریا میتوانید اطلاعات کسب کنید.

بهجوش دارای توانایی تولید انواع تخصصی تورچ‌های MIG/MAG، تیگ و پلاسما و تجهیزات اتوماسیون بوده و همواره با کمک و راهنمایی‌های دوستان صنعتگر تلاش دارد قدم‌های مناسبی در راستای توسعه صنعت کشور بردارد.behjoosh

شکل 1: درباره فروشگاه بهجوش آریا[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b7447b8-1721″][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*