[vc_row][vc_column][vc_column_text]تورچ جوشکاری میگ/مگ SB36E| بهجوش |    behjoosh

تورچ جوشکاری میگ/مگ SB36E عنوان
اوج شید دپارتمان
محمد حیدری نویسنده
419 کلمه تعداد کلمات
حدود چهار دقیقه مدت زمان مطالعه

فهرست مطالب:

مقدمه ای درباره درباره فروشگاه بهجوش آریا

صنایع بهجوش آریا چه فایده ها و مزایایی دارند؟

فهرست تصاویر:

شکل 1: تورچ جوشکاری میگ/مگ SB36E

مقدمه ای درباره تورچ جوشکاری میگ/مگ SB36Eو مزایای آن

از رایج ترین و کهن ترین روش ها برای متصل کردن دو قطعه به کار می رود. جوشکاری فعالیتی به جوشکاری می گویند که در آن دو قطعه بر اثر حرارت دادن به محل جوش به هم متصل می شوند. حال همین گرم کردن از راه های متفاوتی انجام می شود از قبیل:

  • جوشکاری مقاومتی
  • جوش دادن در حال جامد
  • جوش با گاز اکسیژن
  • روش های متفرقه

5 نوع از روش های جوشکاری کردن عبارت است از:

  1. بوسیله قوس الکتریکی: در این راه و روش جوشکاری جوش آهسته انجام می شود.این نوع جوشکاری کردن دقیق ترین نوع جوشکاری محسوب می شود.
  2. قوس پلاسما: از این نوع جوشکاری بیشتر در لوله سازی استفاده می کنند و جوشی دقیق را به ما می دهد.
  3. فلزی بدون پوشش: الکترود ها کاملا مصرف می شود.
  4. جوشش زیر پودری: از پودر های دانه ریز به قصد پوشش محل اتصال استفاده می کنند. میتوانید تورچ جوشکاری میگ/مگ SB36E را دریافت نمایید.

دسته جوشکاری تورچ آرگون برای کار کردن اهمیت بسیار زیادی دارد. و آن تورچ و دسته تورچ باید دسته خوبی باشد تا در کار کردن با آن با مشکلی مواجه نشویم. آنچه که در وقت خرید تورچ بسیار اهمیت دارد این است که اول باید ببنییم که برای چه  فعالیتی می خوهیم از تورچ استفاده کنیم. behjoosh

 

شکل 1: تورچ جوشکاری میگ/مگ SB36E

صنایع بهجوش آریا در دستگاه تورچ جوشکاری میگ/مگ SB36E

با همکاری شرکتهای معتبر اروپایی و ایتالیایی و با استفاده از متخصصین و تجهیزات موجود در کشور موفق به تولید تورچ‌های جوشکاری MIG/MAG بر اساس استاندارد EN60974-7 گردیده است.

تورچ‌های ساخت فروشگاه صنایع بهجوش آریا ضمن رقابت با نمونه‌های اروپایی و تأیید توسط مصرف کنندگان داخلی به کشور عراق و چند کشور آسیای میانه صادر گردیده است. همچنین کلیه تورچ‌ها و تجهیزات ساخت این فروشگاه در برابر عیوب ناشی از ساخت و مونتاژ گارانتی بوده و این شرکت تأمین قطعات مصرفی و خدمات پس از فروش این تورچ‌ها را تضمین می‌نماید.

بهجوش دارای توانایی تولید انواع تخصصی تورچ‌های MIG/MAG، تیگ و پلاسما و تجهیزات اتوماسیون بوده و همواره با کمک و راهنمایی‌های دوستان صنعتگر تلاش دارد قدم‌های مناسبی در راستای توسعه صنعت کشور بردارد.

 

وزن تورچ با کابل ۱٫۵ متر اتصال به دستگاه خنک کننده کلاس ولتاژ دبی گاز محافظ سایز سیم‌جوش دیوتی سایکل ۶۰%
۱٫۶ Kg کانکتور استاندارد اروپایی گاز L ۱۲ Lit/min ۰٫۸-۱٫۲ mm ۳۴۰A – CO2

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b748bd7-9293″][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*