[vc_row][vc_column][vc_column_text]خرید تورچ جوشکاری

فهرست مطالب

تورچ جوشکاری چیست و به چند دسته تقسیم می شود ؟

تورچ هواخنک آرگون به چه صورت کار می کند؟

 تورچ های جوشکاری با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت!

فهرست شکل

شکل 1:  تورچ های جوشکاری

 

عبارت کلیدی خریدن تورچ جوشکاری
دپارتمان اوج شید
نویسنده رعنا میرفندرسکی
تعداد کلمات 390
زمان مطالعه 3 دقیقه

 تورچ جوشکاری چیست و به چند دسته تقسیم می شود ؟

در مراحل انجام جوشکاری یکی از وسایلی که مورد نیاز می باشد تورچ های جوشکاری است. انواع مختلفی از این وسیله وجود دارد که می توانیم آن ها را بر حسب نوع فرایند جوشکاری، اندازه الکترود ها و محیط ها بستگی دارد. همچنین آن ها را می توان بر حسب نوع خنک کردن آن ها تقسیم بندی کرد. که یا با جریان آب و یا با دمای محیط خود می توانند خنک شوند. شکل 1: خرید تورچ جوشکاری  را می توانید بینید.

تورچ هواخنک آرگون به چه صورت کار می کند؟

این تورچ ها به طور معمول از هوای محیط برای خنک کردن دستگاه استفاده می کند. این وسایل برای اساس نوع دستگاه از خنک کنندگی هوا بهره می برد. که اگر دستگاه شما از نوع معمولی باشد. که وسایل جوشکاری تیگ 200 و یا 250 آمپر از این نوع خنک کنندگی استفاده می کنند. همچنین این وسایل دراندازه های مختلف نیز موجود می باشد. امکان سفارش دادن آن ها نیز وجود دارد. این وسیله در طول های

  • 4
  • 6
  • 8

متری بسیار رایج می باشد.

خرید تورچ جوشکاری با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت!

خرید تورچ جوشکاری از بهجوش . برای اطمینان با متخخصان و مشاوران تماس بگیرید. behjoosh شما را در خرید تورچ  یاری می کند و مشاوره رایگان می دهد.

جهت خرید ابزار جوشکاری ،لوازم جوش و برش ,تورچ جوشکاری هوا خنک, تورچ جوشکاری آب خنک ,تورچ جوشکاری , تورچ جوشکاری آرگون ,تورچ جوشکاری پلاسما آب خنک ,تورچ برش پلاسما هوا خنک ,تورچ سفارشی ، قطعات پلاسما ، مانومتر جوشکاری ، گرمکن co2 ، شعله پوش ، تورچ آب خنک ، تورچ هوا خنک ، تورچ پلاسما و … با ما تماس بگیرید.

شکل 1: خرید تورچ جوشکاری[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b74d3c5-92b3″][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*