[vc_row][vc_column][vc_column_text]کابل دستگاه برش پلاسما

عنوان برش پلاسما و نقش آن
دپارتمان اوج شید
نویسنده علیرضا براتی
تعداد کلمات 311 کلمه
مدت زمان مطالعه حدود 3 دقیقه

 فهرست مطالب

کابل برش  و موارد مهم در مورد این ابزار

درباره شرکت و خدمات و محصولات آن

تصاویر موجود در مقاله:

شکل 1 کابل برش پلاسما

کابل دستگاه برش پلاسما و موارد مهم در مورد این ابزار

در روش برش کاری با دستگاه پلاسما اتفاقی که می افتد این است که در این شیوه یک گاز نجیب رانده میشود. و این اتفاق در مجاورت یک قوس الکتریکی رخ میدهد. در نهایت دور نقطه ی جوش یک حصار از الکتریسیته ی باردار شده ایجاد میشود. برای اینکه اتصالاتی که ایجاد میشود محکم و تمیز تر از همه ی اتصالات باشد باید از این روش استفاده کرد.

برش پلاسما میتواند انواع گوناگون فلزات را جوش دهد. اما با این وجود در فلزات غیر از آهن در نهایت یک اینچ میباشد. در کل میتوانید این دستگاه را به همراه انواع قطعات ان نظیر کابل دستگاه برش پلاسما را از طریق ما تهیه نمائید.

درباره شرکت behjoosh و خدمات و محصولات آن

شرکت بهجوش تولید کننده تورچ جوشکاری وبرشکاری

کابل برش  در سایزهای مختلف طبق سفارش مشتری ومطابق با مارک دستگاه

جهت خرید ابزار جوشکاری ،لوازم جوش و برش ,تورچ جوشکاری هوا خنک, تورچ جوشکاری آب خنک ,تورچ جوشکاری , تورچ جوشکاری آرگون ,تورچ جوشکاری پلاسما آب خنک ,تورچ برش پلاسما هوا خنک ,تورچ سفارشی ، قطعات پلاسما ، مانومتر جوشکاری ، گرمکن co2 ، شعله پوش ، تورچ آب خنک ، تورچ هوا خنک ، تورچ پلاسما و … با ما تماس بگیرید. در ادامه توجه شما را به شکل 1 (کابل برش پلاسما) جلب میکنیم. امیدواریم که از این مطلب در خصوص کابل دستگاه برش پلاسما لذت ببرید.

شکل 1 کابل برش پلاسما[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b7466d0-ccd9″][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*