[vc_row][vc_column][vc_column_text]نازل جوش CO2 | بهجوش | behjoosh

عنوان نازل جوش
نویسنده هادی جعفری
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 350
مدت زمان لازم برای مطالعه 3 دقیقه

فهرست مطالب :

# نازل هادر صنایع جوشکاری و نوع و مدل های آن :

# کیفیت های نازل در جوشکاری بسیار اهمیت دارد :

# موارد مهم برای انجام جوشکاری در صنعت جوش :

فهرست شکل :

شکل 1: نازل

# نازل جوش CO2در صنایع جوشکاری و نوع و مدل های آن :

نازل ها براساس قطر سوراخ ها و قطر پایه در نظر گرفته میشود. به شکل 1: نازل جوش مراجعه کنید. نازل ها بیشتر به سه مدل تقسیم میشوند که عبارتند از:

  • نازل های ریز و کوچک

CO2یکی از محصولات مصرفی Torch mb15 میباشد. گاز محافظ آن co2 میباشد

  • نازل های متوسط CO2 :

یکی از محصولات مصرفی m6 در سایز های متفاوتی میباشد. که بر روی پایه نازل 15 قرار میگیرد. برای Torch های 15 نیز قابل استفاده است.

  • نازل های بزرگ CO2 :

یکی از محصولات مصرفی Torch ،  MB501و  MB36 وهمچنین Maxi 4000 بسته بندی میشود. برای خرید نازل جوش CO2 بهتر است به بهجوش مراجعه کنید.

شکل 1: نازل جوش CO2

# کیفیت های نازل در جوشکاری بسیار اهمیت دارد :

برای خرید نازل ها باید به کیفیت آن ها بسیار دقت کرد. نازل های بهجوش بسیار بای کیفیت هستند و میتواند برای شما مشتریان بسیار مرقون به صرفه نیز باشد . پس سعی کنید نازل های با کیفیت خریداری کنید.

مارا در  behjoosh همراهی کنید.

# موارد مهم برای نازل جوش CO2  در صنعت جوش :

در جوشکاری CO2 از الكترودي با قطر نسبتاً كم استفاده می گردد، كه باعث بالا رفتن چگالي جريان مي شود. این الکترود به اصطلاح سیم در جوشکاری از مقطعی به نام نازل عبور می کند که بسته به سایز سیم جوش سایز نازل هم متفاوت است. درصد بالايي از سيم جوش در منطقه اتصال رسوب می شود که باعث ایجاد جرقه در نوک نازل و سیم جوش میگردد . برای رفع این مشکل باید از اسپری ضد جرقه استفاده نمود.انتخاب نازل جوش CO2 با کیفیت یک پارامتر مهم در نگهداری از تورچ جوشکاری می باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b745f32-7854″][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*