[vc_row][vc_column][vc_column_text]Torch Welding | بهجوش | behjoosh

عنوان Torch Welding
نویسنده وحید ابراهیمی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 326
زمان بندی 00:03:26

 

بفهرست مطالب

نحوه استفاده از مشعل جوشکاری در صنعت برش و جوش کاری!

ماشین جوشکاری مشعل در صنعت برش و جوشکاری در صنایع!

 

فهرست تصویر

شکل 1 انبراتصال

نحوه استفاده از Torch Welding در صنعت برش و جوش کاری!

جوشکاری با Torch Welding می تواند شیوه ای منحصر به فرد و نوآورانه در بهره برداری از هزینه و زمان و تولید صنعتی باشد که شما قادرید تا به آن محصول ساخته شده ببالید نکته اینکه خیلی از مردم عادی و مبتدیان این نوع جوشکاری را به نوعی تفریح در نظر گرفته تا از نخستین گامهای طراحی سازه را تا آخر ادامه دهد این نوع از شکل 1 مشعل های جوشکاری همه کاری را انجام خواهد داد و قابلیت این را دارد تا برای افراد مختلف و تنوع گوناگونی از پروژه ها از کوچکترین تا بزرگترین لوازم یا وسیله مورد استفاده خواهد کرد این به یک قطعه ناز خواهد داشت که قادر باشد تا یک منبع گرمایی پرتابل فراهم کند این ماشین جوشکاری ممکن است برای گرما ، برش انواع گوناگون انواع متریال های فلزی بکار بست از توان این نوع از Torch Welding ها می توان برای فولاد استفاده کرد. این لوازم را از میتوانید از behjoosh بخواهید.

شکل 1 Torch Welding

ماشین جوشکاری مشعل در صنعت برش و جوشکاری در صنایع!

اما اجزای تشکیل دهنده در این نوع مشعل دارا بودن دو سیلندر با توان بالا و با تنوع گازهای گوناگون تولید شده که یکی از آن متشکل از اکسیژن و دومی استیلن است. تمامی این سیلندرها بواسطه دو ست کننده هدایت توان متناوب به Torch Welding ارتباط دارد که یک شیلنگ دوبل اکسیژن و استیلن را از ست کننده ها تغذیه خواهد کرد. تنوع متفاوتی از موارد را قادر خواهیم بود تا به نازل مشعل ارتباط داد تا از نتایج مورد نظر را مشاهده کرد. برای نصب انواع لوازم برای جوشکاری که در هر مقطعی به بودن آن احساس میشود. که برحسب نیاز باید آنها را تهیه و نصب کرد. این لوازم را میتوانید از بهجوش تهیه کنید.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b745f5c-d47b”][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*