[vc_row][vc_column][vc_column_text]نازل سرامیک آرگون

عنوان کابل برش پلاسما
دپارتمان اوج شید
نویسنده علیرضا براتی
تعداد کلمات 303 کلمه
مدت زمان مطالعه حدود 3 دقیقه

 فهرست مطالب

 سرامیک آرگون | نمونه ای از 10 تجهیزات جوشکاری مهم

برخی خدمات و محصولات ما که به شما عرضه میشود

تصاویر موجود در مقاله:

شکل 1 نازل سرامیکی آرگون

نازل سرامیک آرگون | نمونه ای از 10 تجهیزات جوشکاری مهم

وظیفه ی این نازل این است که گاز محافظ را به سمت میله جوش انتقال میدهد. سرامیکی که بر روی این تورچ آرگون قرار دارد به سادگی میتواند تعویض گردد. این نازل شکل های متفاوتی را دارد. همه ی این اشکال نازل توسط ما عرضه میشوند.

رنگ های نازل سرامیک آرگون در دو رنگ سفید و صورتی است. این ابزار و محصول در تورچ تیگ مورد استفاده قرار میگیرد. بعد از اینکه در یک بازه زمانی از ان استفاده شد، خوردگی و زدگی هایی بر روی آن ظاهر میشود. میتوانید این نازل را از طریق بهجوش تهیه نمائید. ما بهترین نازل ها را برای تورچ های شما به شما ارائه میدهیم. در ادامه برخی از خدمات بی نظیر ما را خواهید دید. امیدواریم که بتوانیم بهترین ها را به شما ارائه دهیم.

برخی خدمات و محصولات ما که به شما عرضه میشود

نازل سرامیک آرگون , شرکت behjoosh عرضه کننده انواع لوازم آرگون و با کیفیت بی نظیر

لوازم آرگون اعم از نازل سرامیک آرگون،گردنه،کلت وکلت بادی ،سوزن گیر،شاسی،کابل…..

جهت خرید ابزار جوشکاری ،لوازم جوش و برش ,تورچ جوشکاری هوا خنک, تورچ جوشکاری آب خنک ,تورچ جوشکاری , تورچ جوشکاری آرگون ,تورچ جوشکاری پلاسما آب خنک ,تورچ برش پلاسما هوا خنک ,تورچ سفارشی ، قطعات پلاسما ، مانومتر جوشکاری ، گرمکن co2 ، شعله پوش ، تورچ آب خنک ، تورچ هوا خنک ، تورچ پلاسما و … با ما تماس بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b74de54-a2b7″][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*