[vc_row][vc_column][vc_column_text]ماسک جوشکاری اتوماتیک | بهجوش | behjoosh

عنوان ماسک جوشکاری
نویسنده وحید ابراهیمی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 470
زمان مطالعه 5 دقیقه

 

فهرست مطالب

استفاده از امکانات ایمنی برای سلامتی برای صنعت جوشکاری!

خصوصیات و امتیازات کلاه ایمنی برای بکار بردن در جوشکاری!

انواع ماسک جوشکاری ترافیمت ایتالیا عبارت است از:

فهرست تصویر

شکل 1 ماسک جوشکاری اتوماتیک

استفاده از امکانات ایمنی برای سلامتی برای صنعت جوشکاری!

بکارگیری از امکانات محافظت شده با درجه بالا و نحوه ایمن سازی صنعت جوشکاری بدون این که به روش خاصی اشاره شود اصل داستان به خود تکنسین باز می گردد که یمنی خود را تضمین کند و برای این کار کارفرما باید تجهیزات لازم را برای تکنسین ها فراهم کرده که یکی از این ها ماسک جوشکاری اتوماتیک برای تکنسین های بهجوش است این نوع از تجهیزات برای محافظت از اجزای صورت مانند چشم ، صورت است نکته این که برای جوشکاری به دلیل حساسیت بالا و داشتن گازهایی که امکان دارد به سلامتی ما صدمه بزند باید از این وسیله استفاده کرد. از نکاتی که هر کلاه ایمنی باید داشته باشد این است که باید از یک برند قابل اعتماد و از مواد درجه یک ساخته شده باشد و استانداردهای لازم را برای این که کلاه شرایط لازم را دارد رعایت کرده باشد. یکی از قطعاتی که خواهد توانست کلاه ایمنی از شما محافظت کند لنز کلاه ایمنی است که دارای x-ray ای است بدون ست کردن سایه در این دستگاه است.

خصوصیات و امتیازات کلاه ایمنی برای بکار بردن در جوشکاری!

در این نوع از ماسک جوشکاری اتوماتیک که دارای یک لنز رنگی تاریک است و اغلب از شماره 10 برای کارهای جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد در مواقعی که در حالت پایین است واسطه داشتن لنز همه فضا را تیره خواهد دید همانند شکل 1 ماسک جوشکاری اتوماتیک . که این حسن را دارد که شدت نور را کم کرده و از چشمان فرد محافظت کرده و می توان به کار جوشکاری ادامه داد اما هنگام بازبینی به دلیل کم بودن نور و تاریکی قابلیت بازبینی دقیق وجود ندارد. مزیت دیگر اینکه لا این نوع کلاه ها سبک هستند و این نوع از کلاه ها به سبب ست شدن خودکار در هنگام جوشکاری از علاقمندان تا فنی کاران behjoosh برای تمام افراد قابل استفاده و بکارگیری است.

انواع ماسک جوشکاری اتوماتیک ترافیمت ایتالیا عبارت است از:

کارایی ماسک جوشکاری ترافیمت ایتالیا:

۱-پوشش محافظ لنز
۲-شیشه محافظ خارجی
۳-فیلتراتوماتیک
۴-شیشه محافظ داخلی
۵-ولوم تنظیم شدت تاریکی
۶-مهره ثابت
۷- صفحه درجات تاریکی کلاه
۸-دکمه تنظیم سربند

9–صفحه تنظیم پایه کلاه

۱۰-ولوم تنظیم سربند

۱۱-پوش روی سربند

۱۲-پیچ های تنظیم سربند
۱۳-صفحه تنظیم نقطه ای استقرارکلاه

۱۴-مهره نگه دارنده

۱۵-ولوم تنظیم حساسیت

۱۶-ولوم تنظیم تاخیر

جهت اطلاعات بیشتر درمورد ماسک جوشکاری با شرکت تماس بگیرید یا به فروشگاه ما مراجعه فرمایید. در شکل 1 میتوانید ماسک جوشکاری اتوماتیک را دیدن نمایید.

شکل 1 ماسک جوشکاری اتوماتیک[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b74e23b-3bd5″][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*