[vc_row][vc_column][vc_column_text]قیمت تورچ آرگون | بهجوش | behjoosh

عنوان تورچ
نویسنده وحید ابراهیمی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 334
زمان بندی 00:03:34

فهرست مطالب

قیمت تورچ برای کاربرد جوش و برش در جوشکاری!

آرگون تعریف در جوش و برش در جوشکاری!

# تورچ در صنایع جوشکاری چیست و کاربرد آن :

فهرست تصاویر

شکل 1 قیمت تورچ آرگون

قیمت تورچ آرگون برای کاربرد جوش و برش در جوشکاری!

مکانیزم قیمت تورچ آرگون به صورتی است که گاز آرگون از طریق و شیوه روزنه تورچ به سطح فلز می رسد که  با بوجود آوردن شعله توسط تورچ ، گاز محافظت کننده آرگون  به سطح فلز می رسد. این تورچ ها بر خلاف تورچ های معمولی مکان دیگری هم برای اتصال شلنگ آرگون دارند. شلنگ آرگون معمولاً عمود بر دسته تورچ و در امتداد مشعل قرار داره. شلنگ تورچ های سفارشی بهجوش به گونه ای طراحی شده اند که قابل انعطاف می باشند و از چرم خالص برای جلوگیری از انتقال حرارت وآسیب به دست جوشکاری در انتهای دسته به کاربرده شده است. مطابق شکل 1

شکل 1 قیمت تورچ آرگون

قیمت تورچ آرگون تعریف در جوش و برش در جوشکاری!

تخمین زده خواهد شد تا سال 2027 میزان فروش گاز آرگون به بالای 600 میلیون دلار برسد و این بازار به سبب حاصیت های خاصی که دارد به طور مثال محترق نبودن نداشتن رنگ و سمی نبودن و واکنش نداشتن در شرایط گرمای بالا علاقمندان زیادی در صنایع جوشکاری در برای این گاز دارد و تولید فلز دارد اضافه بر این اهداف زیاد و به سبب زیاد شدن تعداد سنترال های فروش و پاساژهای این کار را در پی دارد.

# تورچ آرگون در صنایع جوشکاری چیست و کاربرد آن :

تورچ آرگون نسبت به :

  • هوا خنک
  • آب خنک بودن

دستگاه متفاوت میباشد. اگر این دستگاه  از نوع هوا خنک و یا آب خنک باشد باید از Tourch های مخصوص با هر یک استفاده نمود. از انواع تورچ آرگون که عملکرد بسیار زیادی دارند میتوان به تورچ های شیر دار و همچنین تورچ های سوییچ داراشاره کرد. در behjoosh مارا همراهی کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b740bf7-1857″][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*