[vc_row][vc_column][vc_column_text]فروش تجهیزات جوش و برش

عنوان فروش همه تجهیزات جوش
نویسنده مریم سپیانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 486
مدت زمان مطالعه 4 دقیقه

فهرست مطالب

انواع مختلف و نحوه فروش  همه تجهیزات جوش

ادامه انواع مختلف تجهیزات جوش

فهرست شکل

شکل 1:فروش  همه تجهیزات جوش

انواع مختلف و نحوه فروش تجهیزات جوش و برش :

شرکت ما ارائه کننده انواع تورچ های جوش و برش به همراه تجهیزات جانبی می باشد

شرکت behjoosh  دارنده ۱۵سال تجربه با هدف تامين تورچ های جوش و برش با کيفيت بالا جهت واحدهاي توليدي،صنعتي،ساخت وساز وسوله سازی، صنايع غذايي توانسته با اخذ تایید توليد کنندگان تراز اول ابران،گام موثري در رفع نياز فعالان اين عرصه بردارد.

مشاوره رایگان در زمینه جوش برش، پشتيباني و ارائه خدمات پس از فروش با رعايت حقوق مصرف کننده از اهداف اصلي شرکت

مي باشد و توانسته جوشکاران زيادي را در سراسر ايران همراهي کند.

صنايع  بهجوش آریا با گروه مهمندسین متخصص خود امکان بازدید از خط تولید صنایع ، وبه دنبال آن مشاوره در زمینه بهینه سازی مصرف و هزینه را دارد

شرکت ما همچنین نماینده انحصاری ترافیمت ایتالیا را داراست.

 ادامه انواع مختلف تجهیزات جوش و برش !! :

دستگاه های جوش و برش همانطور که از اسمشان معلوم است.  برای 2 دسته کارها قابل استفاده هستند. دسته اول دستگاه جوش هستند، که در حقیقت جز واجبات جوشکاری به حساب می آیند. و هماهنگ با نوع فلزات جوشکاری شونده قادرند دارای قدرت زیادتر بشوند. دستگاه های مورد بهره برداری در جوش فلزات طیف گسترده ای از نرخ ها را دارا هستند . ما سعی کرده ایم با دقت به این که سازندگان موفقی در حیطه دستگاه جوش در ایران فعال می باشند. امکان قیاس و استعمال این دستگاه ها را آماده کنیم. تا مجال خرید خوب تری را برای مشتریان خود گرد آوری کنیم. . در بین ابزار آلات جوش، ابزارهای جوشکاری که به ترانس جوشکاری مشهورند. و اینورتر ها جز شناس ترین ها می باشند. در  شکل 1:فروش تجهیزات جوش و برش را میبینید.

شکل 1:فروش تجهیزات جوش و برش

دسته دیگر این گروه از دستگاه ها ، دستگاه های برش می باشند. این دستگاه ها همگام با استعمالشان، قدرت، سرعت و توان مختلفی را دارا هستند. دستگاه های برش چوب و همچنین دستگاه های برش فلزات رایج ترین دستگاه برش در صنعت به حساب می آید. یقینا دستگاه های با دارا بودن برش لیزری را همچنین باید در نظرگرفت. در فروش تجهیزات جوش و برش، تلاش داریم با تهیه انواع دستگاه های جوش و برش و واجبات آن ها آزمایش خریدی خوش را به شما انتقال می دهند.

جهت مشاوره در زمینه مشخصات فنی دستگاه ها وانتخاب تورچ و کاربرد های مختلف آن تماس بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b744dbe-8810″][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*