[vc_row][vc_column][vc_column_text]شعله پوش مکسی

عنوان شعله پوش ماکسی
نویسنده وحید ابراهیمی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 530
زمان مطالعه 5 دقیقه

فهرست مطالب

از ویژگی شرکت بهجوش در خدمات رسانی و محصولات می توان به:

تعریف شعله  مکسی در جوشکاری و اقسام آن!

تقسیم بندی شعله  مکسی در جوشکاری بهجوش!

فهرست تصویر

شکل 1 شعله پوش های مکسی

از ویژگی شرکت بهجوش در خدمات رسانی و محصولات می توان به:

شرکت بهجوش عرضه انواع شعله پوش های تورچ CO2 اعم از آب خنک وهوا خنک

شعله پوش آب خنک ماکسی ۴۰۰۰ با عایق نسوز،شعله پوش هوا خنک ۱۵۰،۲۵۰،۳۶۰٫٫٫

جهت خرید ابزار جوشکاری ، شعله پوش مکسی، لوازم جوش و برش ,تورچ جوشکاری هوا خنک, تورچ جوشکاری آب خنک ,تورچ جوشکاری , تورچ جوشکاری آرگون ,تورچ جوشکاری پلاسما آب خنک ,تورچ برش پلاسما هوا خنک ,تورچ سفارشی ، قطعات پلاسما ، مانومتر جوشکاری ، گرمکن co2 ، شعله پوش ، تورچ آب خنک ، تورچ هوا خنک ، تورچ پلاسما و … با ما تماس بگیرید.

تعریف شعله پوش های مکسی در جوشکاری و اقسام آن!

شاید در حال حاضر تنوع شعله پوش مکسی که در جوشکاری بکار میرود تفاوت زیادی داشته باشد اما با شروع پروسه جوشکاری بهجوش انرژی گازها مصرف شده و شعله های زیادی را تولید کرده که تمام برای متصل شدن نقاط جوش بکار رفته است. این شعله ها رل مهمی را در این پروسه ایفا کرده و خصوصیات جوشکاری به آن وابسته است. این باعث خواهد شد تا این دسته از شعله ها به سه دسته تقسیم بندی گشته 1- شعله طبیعی 2- شعله کربوریزاسیون 3-  شعله اکسید کننده. تمام این دسته بندی ها برای تنوع آتش وجود دارد که در جوشکاری کاربرد فراوان دارد که در این مورد در خطوط بعدی تشریح خواهد شد که این برای شناخت شما با شعله های جوشکاری که در این نوشتار به این مطالب اشاره شده است. مطابق شکل 1 شعله پوش های مکسی

شکل 1 شعله پوش های مکسی

تقسیم بندی شعله پوش های مکسی در جوشکاری بهجوش!

نوع اول شعله های طبیعی: از نام آن این طور بر می آید که اولا اکسیژن چه با احتساب حجم و چه از دید که سوخت را چگونه مصرف کرده و ردی از متریال شیمیایی بر روی سطح جوشکاری بجا نمی گذارد. این نوع از شعله ها دارای دو مقطع است داخلی که با داشتن رنگ سفید و ناحیه بیرونی که داشتن رنگ آبی آن را هویدا کرده است.

شعله های کربوریزاسیون: این نوع از شعله از حد مجاز بیشتر گاز دارند. شعله های این نوع از دید شیمیایی با سطح مقطع جوشکاری behjoosh کنش نشان داده و کاربید فلز را ایجاد کرده و این سبب خواهد شد تا شعله آن مجذوب فلزی که کربن دارد نشود. شعله آن دودی است که دارای سه نواحی است ناحیه اول یا داخلی رنگ سفید ، منطقه وسط سرخ رنگ و منطقه مخروطی خارجی به آبی می ماند.

شعله های اکسید شونده : در این نوع از شعله ها با وجود پایین بودن استیلن یا زیاد بودن اکسیژن پدید خواهد آمد که یک حالت مخروطی متمایل به سمت درون دارد و با شعله اکسید کننده شناسایی خواهد شد. دمای بالاتری از طبیعی دارد و بدیهی است که دارای دو ناحیه است که داخلی سفید و شعله خارجی رنگ آبی مشخص شده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b7440a5-ae25″][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*