[vc_row][vc_column][vc_column_text]خدمات جوش co2

فهرست مطالب

انجام خدمات جوشکاری co2به چه صورت انجام میشود ؟

مطالب درباره کارکرد و  مزایای جوشکاری عبارت است از:

مزایای جوشکاری co2 به چه صورت می باشد ؟

فهرست شکل

شکل 1: خدمات جوشکاری

 

عبارت کلیدی خدمات  جوشکاری به روش co2
دپارتمان اوج شید
نویسنده رعنا میرفندرسکی
تعداد کلمات 455
زمان مطالعه 4 دقیقه

انجام خدمات جوش  co2 به چه صورت انجام میشود ؟

در روش جوشکاری co2  جوشکاری در جو گازهای واکنش دهنده صورت می گیرد یا با یک گاز فعال انجام می گیرد. در این روش گاز در قوس جدا می شود و تا اندازه ای با حوضچه مذاب واکنش نشان می دهد. در این روش عموما از گاز co2استفاده می شود. دی اکسید کربن خاصیت حفاظتی بسیار خوبی دارد و به طول قوس بسیار حساس است،  در موقع استفاده از این گاز طول قوس را ثابت نگه داشته می شود، بنابراین در دستگاه‌های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک که طول قوس باید ثابت نگه داشته شود استفاده از این گاز ایده آل است.  بر خلاف گازهای اتمی، دی اکسید کربن در محل قوس الکتریکی به اکسیژن و مونو اکسید کربن تجزیه می شود،  هر چند گازهای مزبور بعد از خنک شدن به CO2 تبدیل می شوند. Behjoosh بهترین خدمات را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می کند.

در شکل 1: خدمات جوشکاری co2 را می بینید.

شکل 1: خدمات جوشکاری co2

مطالب درباره کارکرد و  مزایای جوشکاری عبارت است از:

در این حالت گازها و سایر مواد موجود قبل از جامد شدن جوش از آن خارج می شوند.  جریان بیشتری که در موقع استفاده از CO2 مصرف می شود باعث تلاطم بیشتر حوضچه مذاب شده و در نتیجه حباب های گازهای موجود در داخل جوش به سطح فلز صعود کرده و قبل از انجماد از آن خارج می شوند،  در نتیجه تخلخل جسم کمتر و کیفیت جوش بالاترخواهد بود. درصورتی که بتوان به خوبی  از ورود گازهای موجود در هوا یعنی اکسیژن و نیتروژن به منطقه جوش پیشگیری کرد،  این جوش از خواص شیمیایی و فیزیکی بهتری برخوردار خواهد بود.جوشکاری قوس الکتریکی با گاز محافظ CO2 یک روش بسیار مفید و فراگیر است. روش جوشکاری برقی صنعتی برای جوشکاری فلزات سخت و غیر سخت در تمامی ضخامت ها مورد استفاده قرار می گیرد و یک روش بسیار مناسب برای جوشکاری صفحات فلزی نازک و مقاطع نسبتاً ضخیم فلزات غیر سخت می باشد . بهجوش خدمات جوش co2 را به بهترین روش انجام می دهد.

مزایای جوشکاری co2 به چه صورت می باشد ؟

  • با توجه به اینکه میله های الکترود در این روش به صورت مستمر تغذیه می گردد ،زمان برای تعویض الکترود صرف نمی شود و در نتیجه سرعت جوشکاری افزایش پیدا می کند
  • این روش برای جوشکاری فلزاتی که به سختی جوش داده می شوند مناسب است قوس و حوضچه مذاب به خوبی نمایان هستند
  • پرداخت کاری کمتری پس از خدمات جوش co2مورد نیاز است
  • این شیوه به راحتی می تواند در تمام وضعیت ها استفاده شود

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b74053e-a6e6″][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*