[vc_row][vc_column][vc_column_text]جوشکاری هوا خنک | بهجوش | behjoosh

عنوان جوشکاری
نویسنده وحید ابراهیمی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 410
زمان مطالعه 00:04:10

فهرست مطالب

مقدمه ای بر جوشکاری هوای خنک در صنایع مدرن سازی امروز!

امتیازات داشتن مکانیزم خنک کننده جوشکاری در صنایع جوش و برش!

فهرست تصویر

شکل 1 جوشکاری

مقدمه ای بر جوشکاری هوا خنک در صنایع مدرن سازی امروز!

در این صنعت که به جوشکاری مرسوم است اتصال دو پروسه به همدیگر خنک کردن و سرد کردن یک پارت مهم از صنعت جوشکاری می باشد. برای سرد کردن برای این صنعت که از محصول تولیدی به نام MIG استفاده شده است که مختصر کننده Metal Insert Gas خواهد بود. کلیه مواردی است که برای این صنعت استفاده میشود. برای داشتن پیروزمندانه ترین جوشکاری هوا خنک  در بهجوش و سرمایش MIG باید آن را که مجهز به مکانیزم خنک کننده است. یا با آب یا با هوا دمای آن پایین خواهد آمد این نوع ابزارها از نوع آبی آن که در شکل 1 گزینش اشخاص حرفه ای است. و قابلیت های زیادتری دارد. و ما را قادر خواهد کرد تا عملیات اجرایی را با تسریع بالاتری به سرانجام برسانیم. زمان جوشکاری راهبردی مقدار زیادی از دمای و گرمای بالا در این زمان رکن اصلی می باشد

 

شکل 1 جوشکاری هوا خنک

امتیازات داشتن مکانیزم خنک کننده جوشکاری در صنایع جوش و برش!

اگر دما و حرارت به درستی هدایت نگردد و به موقع از روند جوشکاری دور نشود این قابلیت را دارد تا از استانداردهای behjoosh پایین تر باشد که در این صورت چون حرارت و دما به شدت بالاست قابلیت دارد تا ایمنی ما را به خطر انداخته و سبب خواهد شد تا دو سطح که قرار است به هم متصل شوند به خوبی جوش نخورند که این نه تنها نمای بدی به نتیجه کار خواهد داد بلکه امنیت این جوش را زیر سئوال خواهد برد. که برای رفع و ممانعت از داشتن چنین روندی این صنعت به مکانیزمی مجهز است مه خنک کننده جوشکاری نام دارد اگرچه به اندازه رقیب خود جوشکاری خنک آب کارآمد نیستند اما نکته اینجاست که از هوای اطراف برای منتقل کردن گرما از تفنگ جوش بهره خواهند برد این نوع از خنک کننده ها هوا را برای انتقال بکار برده و وزنشان بالاتر است یقین به این که در مقابل گرما از استقامت زیادتری برخوردار است. و به عبارت دیگر سیم کشی ضخامت زیادتری دارد.

جوشکاری هوا خنک از محصولاتی است که می توانید از شرکت ما دریافت نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b7445dc-e7d7″][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

2 دیدگاه ها

    • با سلام
      جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره های شرکت تماس بگیرید و یا اینکه شماره خود را بگذارید تا با شما تماس گرفته شود
      تنوع کالاهای شرکت بهجوش خیلی زیاد هستند

      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*