[vc_row][vc_column][vc_column_text]تجهیزات جوشکاری

عنوان تجهیزات  مورد استفاده در جوشکاری
نویسنده مریم سپیانی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 432
مدت زمان مطالعه   4 دقیقه

فهرست مطالب

عرضه لوازم مورد استفاده  جوشکاری مورد نیاز با عالی ترین کیفیت

فهرست شکل

شکل 1:تجهیزات مور نیاز جوشکاری

عرضه تجهیزات جوشکاری مورد نیاز با عالی ترین کیفیت

تامین کلیه تجهیزات با برند بهجوش وترافیمت ایتالیا

جهت خرید ابزار جوشکاری ،لوازم جوش و برش ,تورچ جوشکاری هوا خنک, تورچ جوشکاری آب خنک ,تورچ جوشکاری , تورچ جوشکاری آرگون ,تورچ جوشکاری پلاسما آب خنک ,تورچ برش پلاسما هوا خنک ,تورچ سفارشی ، قطعات پلاسما ، مانومتر جوشکاری ، گرمکن co2 ، شعله پوش ، تورچ آب خنک ، تورچ هوا خنک ، تورچ پلاسما و … با ما تماس بگیرید.

تجهیزات جوشکاری  به صورت دستی با الکترود روکش دار :

تجهیزات ملزوم برای جوشکاری انحنا الکتریکی همراه الکترود روکش دار، با کاربری آسان و قابل جابه جایی در قیاس با تجهیزات مورد احتیاج  دیگر جوشکاری‌های که نرخ نازلی دارند. با ایجاد تدارک مورد احتیاج سمت تهویه مناسب، مانع از آتش سوزی و دیگر خطرات احتمالی، این شیوه جوشکاری می‌تواند در فضای باز یا فضای  بسته یا در جای دیگری نیز استفاده شود.

اصولا 3  نوع  ماشین موردنیاز در جوشکاری  وجود دارد:

  • الف) موتورها –ژنراتورها، شامل موتور احتراقی یا موتور برقی
  • ب) تبدیل کننده ها– یکسوساز‌ها
  • ج) تبدیل کننده ها trances))

در شکل 1:تجهیزات جوشکاری را میبینید.

شکل 1:تجهیزات جوشکاری

مولد برقی جوشکاری کارگاهی از یک مولد ایجاد جریان و یک  موتور مبدل الکتریکی 3 فازایجاد شده است.  که یا باهم مارپیچ شده یا در کل دارای قطبی یکسان هستند. که در یک طرف، قطب موتور مبدل الکتریکی و در جهت دیگر قطب  مولد برقی جای دارد.

موتور مبدل الکتریکی حرکت چرخشی درخوری را درست می‎کند.  که این حرکت، گردش قطب مولد برقی را به همراه دارد . و سبب ایجاد برق مورد احتیاج جوشکاری می ‌شود. برقراری موتور مبدل الکتریکی به برق شهر با انتفاع از یک کلید ستاره و مثلث قابل انجام است. و سمت راه افتادن آن، واجب است که در آغاز کلید روی وضعیت ستاره (*)  قرار بگیرد. تا موتور به یک دور کامل برسد.  بعد از آن کلید بر روی وضعیت مثلث (Δ) می رود. تا موقعی که دور بدون حرکت و آماده ی جوشکاری بشود. هرگز نباید موقعی که کلید بر روی وضعیت ستاره می باشد. جوشکاری را به کار برد چونکه سبب کاهش و افزایش  دور موتور و در نتیجه آن از کار افتادگی دستگاه را سبب میشود. می توانید این محصولات را در behjoosh دریافت کنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b741999-9eca”][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*