[vc_row][vc_column][vc_column_text]هایپرترم | بهجوش | behjoosh

عنوان هایپرترم
نویسنده وحید ابراهیمی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 494
زمان مطالعه 5 دقیقه

فهرست تصاویر

شکل 1 هایپرترم

مقدمه ای بر Hypertherm Powermax 45  هایپرترم در صنعت جوشکاری و برش!

خصوصیات Hypertherm Powermax 45 برای داشتن یک برش جوشکاری عالی!

از ویژگی ها و خصوصیات هایپرترم و محصولات بهجوش میتوان به:

فهرست تصویر

شکل 1: هایپرترم

مقدمه ای بر Hypertherm Powermax 45  هایپرترم در صنعت جوشکاری و برش!

برای همه افرادی که علاقمند به این مقوله اند و اینکه مبتدی باشند یا ماهر کار کردن با این ماشین را ساده می یابند. مدیریت کنترل آن در جلوی دستگاه دارای دو حالت است برای ست کردن عرضه می کند. ولتاژ و کلید موقعیت. پس با بهره گیری از یک ولوم قادرید ولتاژ را بالا یا پایین ما بین 00 تا 45 ست خواهید کرد. درباره کلید موقعیت ، حالت های زیر برای شما محسوس است : قوس خلبان شرکت ما متراکم برای متریال های رنگی و اکسید شده البته برای نوع غیر معمول برای متریال استاندارد با پهناهای گوناگون و پوزیشن انتقال برای سوراخ کاری فلز. این ابزار با مشعل 20 فوت و 20فوت سرب گیره دارد. که این سبب خواهد شد تا 40 فوت فضا برای حرکت وجود دارد. با بکارگیری از برش دهنده عادی پلاسمایی اغلب نوک مشعل را از مکان قابل برش بالاتر گذاشته اما با وجود این بعضی اوقات منجر به برش های ناهمسان و خطادار خواهد شد.

خصوصیات Hypertherm Powermax 45 برای داشتن یک برش جوشکاری عالی!

با داشتن Hypertherm Powermax 45 این چالش را برای همیشه حل کرده که به دلیل ساخت تکنولوژی پیشرفته برش را به راحتی به هر نقطه ای از فلز انتقال داده و نکته این که پارت جلو مشعل مجهز به یک محافظ عالی برای مجزا کردن نازل از قطعه کار به فرم الکتریکی آن را از سطح برش جدا می کند. از امتیازات دیگر این محصول  behjoosh نداشتن یک کاربر که استرس لرزش دست را داشته باشد. و خصوصیت جالب این فناوری کمک به ارتفاع یک دست در برش است که در اغلب موارد کمک به همسطح بودن برش در هر برشکاری خواهد بود و عمر مفید بالاتری خواهد داشت و تراکم بیشتری در آن وجود دارد.

از ویژگی ها و خصوصیات هایپرترم و محصولات بهجوش میتوان به:

برش پلاسما هایپرترم دارای ظرافت بالایی در حین برش می باشد ودامنه وسیعی از انواع فلزات را در ضخامت‌ها و فرمهای گوناگون برش می‌دهد.

علاوه براین  عملیات برشکاری را سریعتر، آسان‌تر و با قابلیت اطمینان بیشتر و هزینه کمتر انجام  می دهد.جهت اطلاعات بیشتر با مهندسین بهجوش تماس حاصل فرمایید… با توجه شکل 1 می توانید هایپرترم را مشاهده نمایید.

شکل 1: هایپرترم

جهت خرید ابزار جوشکاری ،لوازم جوش و برش ,تورچ جوشکاری هوا خنک, تورچ جوشکاری آب خنک ,تورچ جوشکاری , تورچ جوشکاری آرگون ,تورچ جوشکاری پلاسما آب خنک ,تورچ برش پلاسما هوا خنک ,تورچ سفارشی ، قطعات پلاسما ، مانومتر جوشکاری ، گرمکن co2 ، شعله پوش ، تورچ آب خنک ، تورچ هوا خنک ،هایپرترم، تورچ پلاسما و … با ما تماس بگیرید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b7464d9-0f87″][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*