[vc_row][vc_column][vc_column_text]محصولات چبورا ایتالیا | بهجوش | behjoosh

عنوان گیج های مانومتر
دپارتمان اوج شید
نویسنده علیرضا براتی
تعداد کلمات 321 کلم0647
مدت زمان مطالعه حدود 3 دقیقه

 فهرست مطالب

محصولات چبورا چه مدل محصولاتی هستند و چه کاربردی دارند؟

انواع محصولات ارائه شده توسط شرکت بهجوش آریا

تصاویر موجود در مقاله:

شکل 1 محصولات چبورا

محصولات چبورا چه مدل محصولاتی هستند و چه کاربردی دارند؟

در مورد محصولات چبورا ایتالیا میتوان گفت در جوشکاری نوین و جدید میتواند اثرگذار باشد. در روش جوشکاری نوین با استفاده از مدل جوشکاری پلاسما از گازهای خنثی استفاده میشود. که در این روش درجه ی حرارت حاصل بیش از بیست هزار درجه میباشد. تمرکز در این روش بسیار بالاست. حتی از این نظر میتوان این روش را نسبت به گاز محافظ و الکترود تنگستنی نیز ترجیح داد. behjoosh

معنی پلاسما این است که گازی یونیده شده میباشد. دلیلی هم که برای این موضوع وجود داد این است که این درجه حرارت باعث میشود که این گاز از قوانین گازها پیروی نکند. در واقع پلاسما همانطور که در دیگر مقالات مربوطه گفتیم حالت چهارم فازی است. در واقع فاز های ماده به چهار قسمت تقسیم میشود. جامد، مایع، گاز، پلاسما که در طی و رسیدن به حالت خود میتواند دمای بسیاری را حاصل نماید. و در نتیجه ی آن میتوان یک پروسه ی جوشکاری موفق را داشت.

این روش جوشکاری و در کل جوشکاری پلاسما به ابزار و لوازم خاصی نیاز دارد. ما تمامی این محصولات را با برند چبورا به شما ارائه میدهیم. در واقع شما میتوانید برای تهیه انواع محصولات چبورا ایتالیا از ما استفاده کنید. همچنین توصیه میکنیم که به شکل 1 محصولات چبورا دقت کنید.

انواع محصولات ارائه شده توسط شرکت behjoosh

شکل 1 محصولات چبورا ایتالیا

شرکت بهجوش عرضه کننده لوازم برش پلاسما با مارک چبورا ایتالیا  اعم ازشعله پوش ، گپ ، نازل،الکترود ،انواع گردنه(دستی واتومات)……..

جهت خرید ابزار جوشکاری ،لوازم جوش و برش ,تورچ جوشکاری هوا خنک, تورچ جوشکاری آب خنک ,تورچ جوشکاری , تورچ جوشکاری آرگون ,تورچ جوشکاری پلاسما آب خنک ,تورچ برش پلاسما هوا خنک ,تورچ سفارشی ، قطعات پلاسما ، مانومتر جوشکاری ، گرمکن co2 ، شعله پوش ، تورچ آب خنک ، تورچ هوا خنک ، تورچ پلاسما و … با ما تماس بگیرید[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b745491-5ff4″][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*