[vc_row][vc_column][vc_column_text]عینک جوشکاری | بهجوش | behjoosh

عنوان عینک جوشکاری
نویسنده وحید ابراهیمی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 400
زمان بندی 00:04:00

فهرست مطالب

توصیه هایی در باب ایمنی ها در صنعت جوشکاری!

# ماسک های جوشکاری در صنایع جوش به چه صورت است :

تعریف و کاربرد عینک جوشکاری در برش و جوش در صنایع!

فهرست تصویر

شکل 1 عینک جوشکاری

توصیه هایی در باب ایمنی ها در صنعت جوشکاری!

استفاده از وسایل ایمنی در زمان جوشکاری با برق یا گاز، همچون بسیاری از فعالیت‌های دیگر صنعتی موضوعی است که باید رعایت شود.

ماسک مهم‌ترین وسایله‌ای است که حتما در زمان جوشکاری باید مورداستفاده قرار بگیرد تا از چشم‌ها و صورت کاربر در برابر نورهای و گازهای مضر محافظت کند.

صورت و چشم در زمان فعالیت‌های روزانه باید مورد محافظت و توجه ویژه‌ای قرار بگیرد. بهجوش را دنبال کنید.

به‌خصوص اگر شغل شما ازجمله‌ی مشاغل صنعتی یا نیمه‌صنعتی است، استفاده از وسایل ایمنی مانند ماسک وعینک کمک بسیار زیادی در محافظت از چشم‌های شما خواهد کرد.

عینک‌هایی که برای استفاده در زمان کار ساخته شده‌اند، شکل‌های گوناگونی دارند.

# ماسک های جوشکاری در صنایع جوش به چه صورت است :

عینک های جوشکاری، قالبا به صورتی هستند تا کاملا صورت را بپوشانند و بند پلاستیکی هم برای محکم کردن آن روی سر تعبیه‌شده است. همانند شکل 1

نور جوشکاري مي تواند باعث سوختن چشم و بافت مجاور شود لذا انتخاب عدسي جوشکاري با تيرگي مناسب مي تواند از بروز هر آسيبي جلو گيري کند.

مناسب جهت استفاده درجوشکاري گاز، جوشکاري سبک برق، بازرسي جوش، کارگاه هاي صنعتي و آزمايشگاه هاي شيميايي مي باشد.

عینک جوشکاری شفاف
عینک جوشکاری سفید

شکل 1 عینک جوشکاری

تعریف و کاربرد عینک جوشکاری در برش و جوش در صنایع!

این نوع از عینک ها که برای جوشکاری بسیار منسبند از مواد درجه یک و با کیفیت ساخته شده و از اجزای صورت شما به طور کامل از شما نگهداری کرده و و اگر در مقابل اشعه های تولید شده و در برابر جرقه های این صنعت پراکنده شدن و خیلی از پارامترها کمک شایانی به شما خواهد کرد. این نوع از عینک ها به طریقی طراحی شده است تا امنیت شما برقرار شود. اگر در باب این نوع از عینک ها بخواهیم پژوهشی داشته باشیم این که برخی از این عینک ها از باتری برای استفاده نیاز دارد کاور چشم به نوعی است که دقیقا استحکام لازم را داشته و قابلیت عبور نکردن نور از آن باشد. خصلت دیگر سبک وزن بودن آن خواهد بود.behjoosh در خدمت شماست.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b74a32d-393c”][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*