[vc_row][vc_column][vc_column_text]تورچ برشکاری پلاسما

عنوان همه چیز در مورد انواع تورچ های برشکاری (پلاسما)
نویسنده علیرضابراتی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 327 کلمه
مدت زمان مطالعه حدود 4 دقیقه

فهرست مطالب

تورچ برشکاری پلاسما و توضیحاتی مختصر در مورد این محصول

برش پلاسما و اقدامات مهم با استفاده از تورچ های پلاسما

لیست تصاویر موجود در مقاله

شکل 1 تورچ برشکاری

تورچ برشکاری پلاسما و توضیحاتی مختصر در مورد این محصول

دو نوع تورچ داریم. یکی تورچ های هوا خنک که در مجموعه ی ما به بهترین شکل به شما ارائه میشود. و یکی هم تورچ آب خنک که در behjoosh بهترین برند ها و کیفیت های آن عرضه میشود. از نظر مدل هم دو مدل تورچ برشکاری پلاسما داریم. یکی مدل تورچ های دستی و دیگری مدل تورچ های اتومات. شایان ذکر است که بگوئیم تورچ ها انواع گوناگونی دارند. شما میتوانید برای خرید هرکدا از این تورچ ها با تیم ما تماس حاصل نمائید. و یا از طریق وبسایت ما اقدام نمائید. همچنین میتوانید بهترین برند ها و تجهیزات جوشکاری را در سایت ما و فروشگاه اینترنتی ما پیدا کنید. در ادامه به ادامه ی مطلب دقت نمائید.

برش پلاسما و اقدامات مهم با استفاده از تورچ های پلاسما

برش پلاسما پروسه ای است که در آن فولاد یا سایر فلزات (گاهی اوقات برخی مواد دیگر)در قطرهای مختلف بوسیله یک مشعل (torch) برش داده می شود. در این برش یک گاز نجیب (در برخی موارد هوای فشرده) با سرعت بالا از نازل دمیده شده و در همان لحظه یک قوس الکتریکی (Electrical ARC) بین گاز در سر نازل با سطح برش ایجاد می گردد. و گاز به حالت پلاسما می رود. پلاسما به اندازه کافی گرم است تا فلز را ذوب کند و برش صورت پذیرد. هوای فشرده نیز به اندازه ای فشار دارد که فلز ذوب شده را از مسیر برش دور کند.

شرکت بهجوش ارائه دهنده تورچ برش پلاسما و تورچ برشکاری پلاسما در انواع آب خنک وهوا خنک و تامین کلیه لوازم جانبی و ملزومات برش

شکل 1 تورچ برشکاری[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b749a2f-48e7″][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*