[vc_row][vc_column][vc_column_text]تعمیرات جوش و برش | بهجشوش | behjoosh

فهرست مطالب

 repairs جوش و برش برای انجام دادن یک جوشکاری سریع!

تعمیرات جوش وبرش در وبسایت ما چگونه انجام میشود؟

فهرست شکل

شکل 1:repairs جوش و برش

 

عبارت کلیدی repairs جوش و برش
دپارتمان اوج شید
نویسنده رعنا میرفندرسکی
تعداد کلمات 373
زمان مطالعه 4 دقیقه

  تعمیرات جوش و برش برای انجام دادن یک جوشکاری سریع!

جوشکاری به معنای متحد کردن و یا ذوب شدن قطعات با استفاده از گرما و / یا فشرده سازی است به طوری که قطعات یک پیوستار را ایجاد می کنند. ماخذ گرمایش در این فرآیند به طور معمول شعله قوسی است که به وسیله برق قسمت تغذیه جوش ایجاد می شود. جوشکاری مبتنی بر قوس را جوشکاری قوسی می نامند. ذوب شدن قطعات می تواند فقط بر اساس گرمای تولید شده توسط قوس صورت گیرد تا قطعات جوشکاری با هم ذوب شوند. به عنوان مثال می توان از این روش در جوشکاری TIG استفاده کرد. معمولاً ، با استفاده از یک فیدر سیم از طریق تفنگ جوشکاری (جوشکاری MIG / MAG) یا با استفاده از الکترود جوشکاری دستی ، یک فلز پرکننده در درز جوش یا ذوب می شود. در این سناریو ، فلز پرکننده باید تقریباً همان نقطه ذوب ماده جوش داده شده را داشته باشد. در شکل 1:تعمیرات جوش و برش نشان داده شده است.

تعمیرات جوش و برش در وبسایت ما به چه صورت انجام میشود؟

تعمیرات جوش و برش،فروش وتعمیرات انواع دستگاههای جوش ،آرگون(TIG)، رکتیفایر، CO2 ، برش پلاسما (ایرانی،خارجی)

تعمیرو ارائه کلیه تورچ های CO2 ، آرگون، پلا سما ، انواع سرپیک و غیره …تعمیر و بازسازی کلیه دستگاههای جوش و برشی که تا کنون توسط هیچ شرکتی تعمیرنشده است و بلااستفاده مانده اند.تيگ و ميگ TIGMAG و آرگون ARGON وبرش پلاسما plasma cutting،فروش انواع تجهيزات جوشکاري،تعميرات تورچ جوشکاري CO2،تعميرات تورچ هوا خنک و آب خنک CO2،تعمير انواع مانومتر ، سري برش هاي دستي و اتوماتيک،تعمير تورچ آرگون ، co2 ، پلاسما و گرمکن. همچنین:

شکل 1:تعمیرات جوش و برش

تعمير انواع دستگاه جوش co2 ، رکتيفاير و اينورتر
تعمير برش پلاسما
تعمير انواع دستگاه هاي جوش ديزلي

تعمير انواع مانومتر ، سري برش هاي دستي و اتوماتيک
تعمير تورچ آرگون ، co2 ، پلاسما و گرمکن
تعمير انواع دستگاه جوش co2 ، رکتيفاير و اينورتر
تعمير برش پلاسما

تعمير انواع دستگاه هاي جوش ديزلي

از دیگر خدمات ما را در وبسایت بهجوش به نشانی  behjoosh دریافت نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”100px”][vc_tta_accordion c_align=”right” c_icon=”chevron” c_position=”right” active_section=”1″][vc_tta_section title=”برای سفارش محصولات بهجوش با چه شماره هایی تماس حاصل نماییم؟” tab_id=”1617529899730-17825fd0-fad94716-1b74ad22-a358″][vc_column_text]برای سفارش محصول و  دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس گرفته و از مشاورین بهجوش مشورت دریافت نمایید.

  • 09120404195

مشاوره در واتس آپ[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*